Har du spørgsmål eller behøver hjælp? Vi løser det.
Spørgsmål og svar
Køb med Sellpy
Hvis du fortryder dit køb, kan du returnere varen inden for 30 dage, forudsat at ID-mærket er intakt, og at varen er i samme stand. Returneringen koster 49 kr. i fragt og registreres via ordren på din Sellpy-profil. Du modtager derefter fragtseddel som pdf. Tilbagebetaling sker inden for 14 dage efter modtagelse af varen på vores lager. Du modtager en bekræftelsesmail, når returneringen er behandlet, og tilbagebetalingen sker inden for 3 dage.
Du indgiver en reklamation via dine ordrer på din Sellpy-profil. Vælg den vare, du vil reklamere over, og følg instruktionerne. Du vil modtage et svar fra os inden for 1-2 arbejdsdage. Send venligst ikke varen tilbage, før du har modtaget vores svar. Hvis din pakke er gået tabt eller er blevet beskadiget under transporten til dig, bedes du kontakte vores kundeservice.
Din ordres leveringstid er angivet i kassen og på din ordreside. Når pakken er overdraget til fragtfirmaet, kan du spore den hele vejen til dig. Du kan se den anslåede leveringstid i kassen, før du afslutter dit køb, og i din ordrebekræftelse. Din ordre vil blive afsendt med den leveringsmetode, du har valgt i kassen.
Sellpy Credits bruges som betaling på Sellpy og kan skaffes ved at veksle sin salgsandel (5% ekstra at shoppe for) eller til at købe gavekort. En Sellpy Credit har en værdi af 1 DKK og er gyldig i et år.
Hvis din ordre mangler eller er blevet beskadiget under transporten til dig, kan du selvfølgelig anmelde dette til Sellpy. Vi undersøger, hvad der er sket, sammen med fragtfirmaet og vender tilbage til dig med en løsning. Kontakt vores kundeservice for at få hjælp, brug chatten for den hurtigste support.
Hvis en individuel vare var beskadiget eller manglede, da ordren blev leveret til dig, skal du registrere en reklamation via din Sellpy profil. Når vi har gennemgået din klage, vil du modtage svar via e-mail.
Sælg med Sellpy
Sellpy tager sig af hele processen med at sælge dine varer - så du ikke behøver at gøre det. Det eneste, du skal gøre, er at bestille vores blå Sellpy-pose, pakke den med de ting, du vil sælge, og sende Sellpy-posen tilbage til os.
Du sender den pakkede Sellpy-pose til os via enten en afhentning hjemme hos dig eller via et postbud, afhængigt af hvor du bor. Afhentningen og forsendelse med posten er gratis.
Når du køber en Sellpy-pose til 23 DKK, er forsendelse og afhentning inkluderet. For varer, der sælges for mindre end 350 DKK, får du 40 % af værdien. For varer over 350 DKK får du 70 % af beløbet som overstiger 350 DKK, hvilket betyder, at du får mere tilbage, jo dyrere varen er. Annonceringsomkostningerne er altid 9 DKK pr. vare.
Vi vurderer alle de varer, du har pakket. Varer, der er intakte, rene og kan sælges for mere end 50 kr. bliver sat til salg. Du får besked om varer, der er blevet sorteret fra og skal sendes til vores genbrugspartnere. Inden for 3 dage kan du anmode om en ny vurdering af disse varer. Vi vil gennemgå dem igen med yderligere oplysninger fra dig. Hvis varerne stadig anses for usælgelige, kan du få dem sendt tilbage til dig.
Du kan altid ændre informationen i din annonce. For at opdatere eller tilføje oplysninger skal du klikke på annoncen og vælge 'Rediger'. Hvis du vil have os til at foretage ændringer, f.eks. nye fotos, kan du sende en ændringsanmodning via annoncen. Vi kontakter dig, når den er klar, og du kan se annoncen igen.
Ja, det kan du godt. Du kan få varer tilbage når som helst, så længe de ikke er blevet solgt eller doneret til vores genbrugspartnere. For at få varer tilbage, der er til salg, skal du annullere salget på varens annonce og betale annonceringsgebyret og returfragten.
Kontaktoplysninger
Chat med os
Vores kundeservice findes her for at hjælpe dig!
Hverdage 9-17
Ring til os
Beskriv hvad du behøver hjælp med og angiv dit ordre-id eller hvilket salg det gælder.
Svarstid 3-4 hverdage